Климова К. Я. (2012) ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА ЯК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія (1). С. 66–72. ISSN 2078-2357.
климова формування мкпк студента як креативної ос.pdf
Завантажити (450kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. При цьому інтелектуальна та матеріальна складові навчального середовища повинні бути взаємовідповідними.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, мовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителя, навчальне середовище, структурні компоненти навчального середовища, суб’єктно-діяльнісне навчання. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 16 Січ 2013 11:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9043 |