Бобраков С. В. (2012) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У НІМЕЧЧИНІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 123–126.
23.pdf
Завантажити (283kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено дослідженню процесу становлення та розвитку системи професійної підготовки вчителів у Німеччині, розглянуто чинники історико-педагогічного, економічного, політичного, соціального, культурного характеру, які вплинули на цей процес. Виявлено, що історико-педагогічними умовами становлення та розвитку процесу підготовки вчителів у Німеччині виступили: інтенсивний розвиток економіки та промисловості; становлення та розвиток шкільної освіти; розвиток науки та укріплення міжпредметних зв’язків педагогіки з методикою, філософією, соціологією, психологією; вдосконалення законодавчої бази в галузі освіти; інтенсифікація інтеграційних процесів у Європі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Лют 2013 11:37 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9196 |