Топачевський С. К. (2010) Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (896). С. 130–136.
Preview
10tskepn.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються номінативні групи як засіб етикетизації рекламного дискурсу. Етикетний потенціал номінативних груп проявляється у скороченні плану вираження при збереженні плану змісту, що спрощує подання рекламної інформації і полегшує для адресата сприйняття повідомлення. Номінативні групи розглядаються як семантично ємні синтаксичні побудови, які взаємодіють з вербальними і невербальними елементами рекламного повідомлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | етикетизація, компресованість, номінативна група, рекламне повідомлення |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 20 Лют 2013 10:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9208 |