Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення

Топачевський С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). С. 124–129.

[thumbnail of 10tskrso.pdf]
Preview
Текст
10tskrso.pdf

Завантажити (322kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 20 Лют 2013 10:05
Оновлення: 15 Серп 2015 03:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9210

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу