Топачевський С. К. (2010) Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення. Вісник Київського лінгвістичного університету : Серія Філологія, 13 (2). С. 124–129.
10tskrso.pdf
Завантажити (322kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню ролі синтаксичних конструкцій у забезпеченні зв'язності в англомовних рекламних повідомленнях. Забезпечення зв'язності повідомлення розуміється як вклад у реалізацію стратегії інформування в рекламному дискурсі. Розглядається зв'язність між вербальними і невербальними елементами рекламних повідомлень, а також в рамках рекламного тексту. Вперше синтаксичні побудови як засоби когезії розглядаються з позиції етикетизації англомовного рекламного дискурсу, що дозволяє пояснити етикетність їх використання з огляду на їх роль у реалізації максими способу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зв'язність, рекламне повідомлення, рекламний текст, еліпсис, номінативні речення, парцеляція, паралельні синтаксичні конструкції, етикетизація |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 20 Лют 2013 10:05 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9210 |