Лобода С. М. (2012) Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 41–47. ISSN 2076-6173.
9.pdf
Завантажити (292kB) | Preview
Анотація
Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію розвитку української педагогічної періодичної преси у ХХ столітті. Висвітлено зміст, напрями, специфіку проблеми педагогічної творчості вчителя в різних періодах розвитку педагогічної преси, ураховуючи провідні ідеї української освіти досліджуваного хронологічного проміжку. Визначено, що вивчення української педагогічної періодичної преси й педагогічної публіцистики дає можливість використовувати історичну спадщину у формуванні творчої особистості педагога в умовах сучасного вищого навчального закладу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 11 Бер 2013 15:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9276 |
ДСТУ 8302:2015: | Лобода С. М. Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 41–47. |