Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя

Лобода С. М. (2012) Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 41–47. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 9.pdf]
Preview
Текст
9.pdf

Завантажити (292kB) | Preview

Анотація

Обґрунтовано в контексті суспільних і педагогічних детермінант періодизацію розвитку української педагогічної періодичної преси у ХХ столітті. Висвітлено зміст, напрями, специфіку проблеми педагогічної творчості вчителя в різних періодах розвитку педагогічної преси, ураховуючи провідні ідеї української освіти досліджуваного хронологічного проміжку. Визначено, що вивчення української педагогічної періодичної преси й педагогічної публіцистики дає можливість використовувати історичну спадщину у формуванні творчої особистості педагога в умовах сучасного вищого навчального закладу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 11 Бер 2013 15:10
Оновлення: 15 Серп 2015 03:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9276
ДСТУ 8302:2015: Лобода С. М. Періодизація становлення й розвитку української педагогічної преси ХХ століття як віддзеркалення проблеми педагогічної творчості вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 41–47.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу