Бузінська Я. М. (2012) Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 56–62. ISSN 2076-6173.
12s.pdf
Завантажити (301kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблеми моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі в нових умовах сучасної української держави. Показано, що розроблена модель містить такі структурні компоненти: мотиваційний, змістовий, рефлексивний та реалізаційний. Доведено, що цільову складову моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації міжпредметних зв’язків складає соціальне замовлення – сформованість умінь та навичок до реалізації міжпредметних зв’язків учителів початкової школи, мета та завдання підготовки до реалізації міжпредметних зв’язків.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 11 Бер 2013 15:12 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9279 |
ДСТУ 8302:2015: | Бузінська Я. М. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів до реалізації міжпредметних зв’язків у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 56–62. |