Малинівська Л. І. (2012) ОВОЛОДІННЯ СТУДЕНТАМИ СИСТЕМОЮ НАУКОВИХ ЗНАНЬ, ГУМАНІСТИЧНИХ ІДЕАЛІВ, ЦІННОСТЕЙ, ПЕРЕКОНАНЬ І СПОСОБІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). С. 97–99.
21ts.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито деякі особливості формування культури цивільного захисту та безпеки життєдіяльності студентів вищої школи за допомогою оволодіння ними системи наукових знань, гуманістичних ідеалів, цінностей, переконань і способів діяльності при надзвичайних ситуаціях. Розглянуто структурні компоненти (мотиваційний, когнітивний, технологічний, рефлексивний) та показники культури цивільного захисту студентів. Формування культури цивільного захисту і безпеки життєдіяльності є головним, системоутворюючим фактором становлення студента, майбутнього фахівця, повноцінного суб’єкта як особистості безпечного типу в суспільстві.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:56 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9288 |