Курило Т. В. (2012) Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. pp. 177-180. ISSN 2076-6173.
Preview
39nts.pdf
Download (240kB) | Preview
Abstract
У статті виявлено і розкрито прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття, визначено роль педагогічної журналістики як суттєвого чинника гуманізації освіти означеного періоду. Доведено, що в розглянутий період гуманістичний підхід до освіти поставав особливою тенденцією у розвитку вітчизняної освіти на основі визначення цілей, завдань, змісту, методів і засобів навчання і виховання, орієнтованих на цілісне формування і розвиток людини.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Depositing User: | Тетяна Кучерук |
| Date Deposited: | 19 Mar 2013 12:58 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 06:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9329 |
| ДСТУ 8302:2015: | Курило Т. В. Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. pp. 177-180. |


