Zhytomyr State University Library

Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти

Курило Т. В. (2012) Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. pp. 177-180. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 39nts.pdf]
Preview
Text
39nts.pdf

Download (240kB) | Preview

Abstract

У статті виявлено і розкрито прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття, визначено роль педагогічної журналістики як суттєвого чинника гуманізації освіти означеного періоду. Доведено, що в розглянутий період гуманістичний підхід до освіти поставав особливою тенденцією у розвитку вітчизняної освіти на основі визначення цілей, завдань, змісту, методів і засобів навчання і виховання, орієнтованих на цілісне формування і розвиток людини.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Тетяна Кучерук
Date Deposited: 19 Mar 2013 12:58
Last Modified: 15 Aug 2015 06:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9329
ДСТУ 8302:2015: Курило Т. В. Прогностичне значення ідей гуманізації освіти 60-х років ХХ століття для сучасної педагогічної науки і освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. pp. 177-180.

Actions (login required)

View Item
View Item