Гончарук Т. В. (2013) НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. С. 123–126. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (253kB) | Preview
Анотація
У статті викладено сучасні уявлення про сутність науково-дослідницької діяльності старшокласників у
сучасному навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито взаємозв’язки між
поняттями ''науково-дослідницька діяльність'', ''творча діяльність'' та ''творчий потенціал''.
Охарактеризовано основні тенденції впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів
індивідуальних дослідницьких робіт старшокласників. Розглянуто організацію науково-дослідницької
діяльності шкільного наукового товариства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 05 Черв 2013 12:34 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9571 |
ДСТУ 8302:2015: | Гончарук Т. В. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013.. С. 123–126. |