Електронна бібліотека Житомирського державного університету

НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ

Гончарук Т. В. (2013) НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка.. С. 123–126. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (253kB) | Preview

Анотація

У статті викладено сучасні уявлення про сутність науково-дослідницької діяльності старшокласників у
сучасному навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито взаємозв’язки між
поняттями ''науково-дослідницька діяльність'', ''творча діяльність'' та ''творчий потенціал''.
Охарактеризовано основні тенденції впровадження в практику загальноосвітніх навчальних закладів
індивідуальних дослідницьких робіт старшокласників. Розглянуто організацію науково-дослідницької
діяльності шкільного наукового товариства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Черв 2013 12:34
Оновлення: 15 Серп 2015 04:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9571
ДСТУ 8302:2015: Гончарук Т. В. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК РЕСУРС РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013.. С. 123–126.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу