Романова Г. М. (2013) ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ЕКОНОМІЧНИХ ВНЗ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). С. 41–46. ISSN 2076-6173.
7.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
У статті визначено перспективні напрями розвитку наукової проблеми підготовки викладачів
економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій, які представлено на трьох рівнях:
соціальному, педагогічному та особистісно-професійному. Обґрунтовано, що перспективи, визначені
для соціального рівня, полягають в підвищенні ролі держави у професійній підготовці викладачів
економічних ВНЗ, пропозиції на педагогічному рівні пов’язані з удосконаленням змістових та
процесуальних аспектів підготовки викладачів таких ВНЗ до проектування навчальних технологій, її
науково-методичного забезпечення, вдосконалення підготовки викладачів на особистісно-професійному
рівні передбачає самоосвіту та професійний саморозвиток.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Жовт 2013 11:38 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9750 |