Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах

Коновальчук І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 102–107. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (280kB) | Preview

Анотація

У статті визначено вихідні засади технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх
навчальних закладах. Нововведення розглянуто як складний, багатоплановий процес інтеграції інновації і
педагогічної системи та їх спільного розвитку. У процесуально-змістовому плані технологія реалізації
інновацій відображає послідовність етапів концептуалізації, адаптації, безпосередньої реалізації,
активного продуктивного використання і розвитку нововведення та змісту інноваційних змін у
педагогічній системі. Технологія є способом тиражування інноваційних проектів й уможливлює
широкомасштабність і доступність нововведень у масовій практиці.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:04
Оновлення: 15 Серп 2015 04:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9763
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 102–107.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу