Коновальчук І. І. (2013) Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 102–107. ISSN 2076-6173.
20.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
У статті визначено вихідні засади технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх
навчальних закладах. Нововведення розглянуто як складний, багатоплановий процес інтеграції інновації і
педагогічної системи та їх спільного розвитку. У процесуально-змістовому плані технологія реалізації
інновацій відображає послідовність етапів концептуалізації, адаптації, безпосередньої реалізації,
активного продуктивного використання і розвитку нововведення та змісту інноваційних змін у
педагогічній системі. Технологія є способом тиражування інноваційних проектів й уможливлює
широкомасштабність і доступність нововведень у масовій практиці.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 06:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9763 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Процесуально-змістові аспекти технологізації процесу реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 102–107. |