Піддубна О. М. (2013) Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 136–139. ISSN 2076-6173.
26.pdf
Завантажити (242kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглянуто проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого
мистецтва. Встановлено, що виконання начерків допомагає швидкому оволодінню образотворчими
засобами, озброює практичними вміннями, навичками цілісного бачення натури і зображення та є
умовою для професійного зростання студентів, виявлення їх інтересів і задумів. Проаналізовано
принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного.
Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над
начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 06:28 |
Оновлення: | 08 Вер 2020 18:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9772 |
ДСТУ 8302:2015: | Піддубна О. М. Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 136–139. |