Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Піддубна О. М. (2013) Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 136–139. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 26.pdf]
Preview
Текст
26.pdf

Завантажити (242kB) | Preview

Анотація

У даній статті розглянуто проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого
мистецтва. Встановлено, що виконання начерків допомагає швидкому оволодінню образотворчими
засобами, озброює практичними вміннями, навичками цілісного бачення натури і зображення та є
умовою для професійного зростання студентів, виявлення їх інтересів і задумів. Проаналізовано
принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного.
Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над
начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра образотворчого мистецтва та дизайну
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 02 Жовт 2013 06:28
Оновлення: 08 Вер 2020 18:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9772
ДСТУ 8302:2015: Піддубна О. М. Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 136–139.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу