Комурджі Р. З. (2013) ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 212–215. ISSN 2076-6173.
41.pdf
Завантажити (285kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено актуальну педагогічну проблему формування комунікативної компетенції
майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування, визначено концептуальні підходи її
вирішення, обґрунтовано критерії та показники оцінювання рівня сформованості комунікативної
компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування. Визначено, що результати
вихідного рівня професійної підготовки музикантів-інструменталістів продемонстрували достатній
рівень сформованості комунікативної компетенції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 02 Жовт 2013 10:52 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9795 |
ДСТУ 8302:2015: | Комурджі Р. З. ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 212–215. |