Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ

Сердійчук Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 308–311. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 61.pdf]
Preview
Текст
61.pdf

Завантажити (276kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у
автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення
позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу,
формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної
оцінки автора сторонньою особою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 03 Жовт 2013 06:24
Оновлення: 15 Серп 2015 04:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9818
ДСТУ 8302:2015: Сердійчук Л. П. СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 308–311.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу