Сердійчук Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 308–311. ISSN 2076-6173.
Preview
61.pdf
Завантажити (276kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у
автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення
позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу,
формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної
оцінки автора сторонньою особою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Жовт 2013 06:24 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9818 |
ДСТУ 8302:2015: | Сердійчук Л. П. СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 308–311. |