Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кубрак С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 93–97. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (284kB) | Preview

Анотація

У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку
майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний
саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та
моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами
інформаційних технологій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 07 Жовт 2013 08:00
Оновлення: 15 Серп 2015 04:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848
ДСТУ 8302:2015: Кубрак С. В. МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 93–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу