Кубрак С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 93–97. ISSN 2076-6173.
Preview
16.pdf
Завантажити (284kB) | Preview
Анотація
У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку
майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний
саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та
моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами
інформаційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Жовт 2013 08:00 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848 |
ДСТУ 8302:2015: | Кубрак С. В. МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 93–97. |