Білюк І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 195–199. ISSN 2076-6173.
Preview
38.pdf
Завантажити (489kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою
моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні
фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної
інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні
приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 08 Жовт 2013 06:02 |
Оновлення: | 24 Трав 2016 12:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9874 |