Кучерук О. А. (2012) Засоби інформаційно-комунікаційних технологій у системі методів мотиваційного забезпечення процесу навчання української мови [Електронний ресурс]. Інформаційні технології і засоби навчання. № 1.
С._5.pdf
Завантажити (352kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема розвитку навчальної мотивації учнів у процесі формування їх як мовних особистостей. Обґрунтовано актуальність і важливість реалізації особистісно-мотиваційного принципу в організації мовної освіти. Визначено умови формування інтересу до учіння й збагачення навчально-пізнавальних мотивів школяра. Окреслено основні напрями мотиваційного забезпечення навчальної діяльності учнів на уроках української мови. Наведено методи формування пізнавального інтересу засобами української мови, стимулювання особистісного успіху в навчанні, розвитку потреб самостійної навчально-пізнавальної діяльності, спонукання до творчого самовираження. З’ясовано роль інформаційно-комп’ютерних технологій у забезпеченні мотиваційної основи навчання української мови в загальноосвітній школі
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мовна освіта, мотивація навчання, пізнавальний інтерес, система методів навчання, інформаційно-комунікаційні технології |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 08 Лист 2013 07:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10097 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Засоби інформаційно-комунікаційних технологій у системі методів мотиваційного забезпечення процесу навчання української мови [Електронний ресурс]. Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. № 1. |