Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови

Янчук Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки. № 1. С. 59–61.

[thumbnail of Янчук 1.pdf]
Preview
Текст
Янчук 1.pdf

Завантажити (120kB) | Preview

Анотація

Метою статті є визначення місця і ролі функціонально-комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вчитель-словесник, функціонально-комунікативний підхід, фахова підготовка
Класифікатор: P Мова та Література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач: Користувачі 1471 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2013 13:34
Оновлення: 15 Серп 2015 04:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10119
ДСТУ 8302:2015: Янчук Н. В. Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки. 2004. № 1. С. 59–61.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу