Янчук Н. В. (2004) Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки. № 1. С. 59–61.
Preview
Янчук 1.pdf
Завантажити (120kB) | Preview
Анотація
Метою статті є визначення місця і ролі функціонально-комунікативного підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів-словесників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель-словесник, функціонально-комунікативний підхід, фахова підготовка |
Класифікатор: | P Мова та Література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач: | Користувачі 1471 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2013 13:34 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10119 |
ДСТУ 8302:2015: | Янчук Н. В. Підготовка вчителя-словесника в контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення мови. Інноваційні технології викладання української мови та літератури в школі і ВНЗ: проблеми та пошуки. 2004. № 1. С. 59–61. |