Саух П. Ю. (2013) Сучасна університетська освіта в дискурсі культурно-цивілізаційної самоідентифікації: між історичною місією і реальною перспективою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 3–15. ISSN 2076-6173.
1.pdf
Завантажити (331kB) | Preview
Анотація
У статті, на основі аналізу нових тенденцій уніфікації, комерціалізації та ''масовізації'' університетської освіти, запропоновано алгоритм синтезу утилітарної прагматики професійної підготовки фахівця з ''прагматикою'' фундаментальних знань та національно-культурними традиціями, який дозволить сучасному університету не лише зберегти себе, але й надалі виконувати важливу соціокультурну місію. У зв’язку з цим запропоновано конкретні кроки в реформуванні вітчизняної університетської освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > B Філософія (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 18 Лют 2014 08:25 |
Оновлення: | 28 Серп 2025 09:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10631 |
ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Сучасна університетська освіта в дискурсі культурно-цивілізаційної самоідентифікації: між історичною місією і реальною перспективою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 3–15. |