Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ

Папіжук В. О. (2013) СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 162–166. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (289kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан навчання іноземних мов у французькій середній школі.
Визначено, що оновлення методів навчання іноземних мов відбувається завдяки організації
навчання в різнорівневих групах, викладанню загальноосвітніх предметів на іноземній мові,
лінгвістичним стажуванням школярів за кордоном та використанню новітніх технологій, зокрема,
методів підкасту (використання mp3-плеєрів) та відео конференцій.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: іноземні мови, методи навчання, новітні технології, середня школа.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лют 2014 09:29
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10662
ДСТУ 8302:2015: Папіжук В. О. СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 162–166.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу