Папіжук В. О. (2013) СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 162–166. ISSN 2076-6173.
Preview
28.pdf
Завантажити (289kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сучасний стан навчання іноземних мов у французькій середній школі.
Визначено, що оновлення методів навчання іноземних мов відбувається завдяки організації
навчання в різнорівневих групах, викладанню загальноосвітніх предметів на іноземній мові,
лінгвістичним стажуванням школярів за кордоном та використанню новітніх технологій, зокрема,
методів підкасту (використання mp3-плеєрів) та відео конференцій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | іноземні мови, методи навчання, новітні технології, середня школа. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Лют 2014 09:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10662 |
ДСТУ 8302:2015: | Папіжук В. О. СТАН ТА ОНОВЛЕННЯ ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 162–166. |