Зимовець О. А. (2013) Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 209–216. ISSN 2076-6173.
36.pdf
Завантажити (287kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх
учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Надано визначення
проектувальних і конструктивних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнено склад даних
умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено роль інформаційно-комунікаційних
технологій у процесі формування проектувальних і конструктивних умінь майбутніх учителів
гуманітарних дисциплін та запропоновано систему вправ, спрямованих на їх формування,
з використанням ІКТ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 08:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10671 |
ДСТУ 8302:2015: | Зимовець О. А. Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 209–216. |