Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства

Зимовець О. А. (2013) Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 209–216. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 36.pdf]
Preview
Текст
36.pdf

Завантажити (287kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх
учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Надано визначення
проектувальних і конструктивних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнено склад даних
умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено роль інформаційно-комунікаційних
технологій у процесі формування проектувальних і конструктивних умінь майбутніх учителів
гуманітарних дисциплін та запропоновано систему вправ, спрямованих на їх формування,
з використанням ІКТ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 08:25
Оновлення: 15 Серп 2015 05:50
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10671
ДСТУ 8302:2015: Зимовець О. А. Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 209–216.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу