Пушкар Т. М. (2013) Комунікативні технології у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів до міжособистісної взаємодії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 217–222. ISSN 2076-6173.
37.pdf
Завантажити (292kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано місце і роль комунікативних і педагогічних технологій у професійній підготовці
майбутніх учителів-філологів до міжособистісної взаємодії. З’ясовано сутність інформаційно-
комунікативного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Розкрито
проблематику комунікативних технологій, які є різновидом технологій, розроблених і реалізованих у
сфері виробництва, духовної і матеріальної культури, науки, а також є визначальним чинником, який
демонструє рівень культурної еволюції суспільства.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | педагогічна технологія, професійна діяльність, інформаційно-комунікативний підхід, категорія комунікативності |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 21 Лют 2014 10:51 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 08:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10672 |
| ДСТУ 8302:2015: | Пушкар Т. М. Комунікативні технології у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів до міжособистісної взаємодії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 217–222. |


