Ткаченко В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 228–233. ISSN 2076-6173.
39.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей
майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні
сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи
діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо
теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму
майбутніх соціологів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, критерії оцінки сформованості професіоналізму, майбутні соціологи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 09:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10674 |
ДСТУ 8302:2015: | Ткаченко В. В. КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 228–233. |