Електронна бібліотека Житомирського державного університету

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Ткаченко В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 228–233. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 39.pdf]
Preview
Текст
39.pdf

Завантажити (281kB) | Preview

Анотація

У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей
майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні
сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи
діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо
теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму
майбутніх соціологів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, критерії оцінки сформованості професіоналізму, майбутні соціологи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 09:15
Оновлення: 15 Серп 2015 05:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10674
ДСТУ 8302:2015: Ткаченко В. В. КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 228–233.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу