Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ СПОЛУК З 1,3-ДІАЗАФРАГМЕНТАМИ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ АПОПТОТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ПІДШЛУНКОВІЙ ЗАЛОЗІ ЩУРІВ З ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИМ ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ 2 ТИПУ

Тижненко Т. В., Почерняєв А. К., Опалейко Ю. А. (2014) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ СПОЛУК З 1,3-ДІАЗАФРАГМЕНТАМИ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ АПОПТОТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ПІДШЛУНКОВІЙ ЗАЛОЗІ ЩУРІВ З ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИМ ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ 2 ТИПУ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 292–293.

[thumbnail of Т._В._Тижненко1__А._К._Почерняєв2__Ю._А._Опалейко3.pdf]
Preview
Текст
Т._В._Тижненко1__А._К._Почерняєв2__Ю._А._Опалейко3.pdf

Завантажити (363kB) | Preview

Анотація

ДНК клітин підшлункової залози, у щурів, які отримували метформін і речовини 2506, 2418, AD-0407, деградована менше, ніж у тварин з експериментальним ЦД 2 типу. Оскільки деградація ДНК органо-специфічна і залежить від виду патології, можна припустити, що феномен деградації ДНК і нуклеотидні послідовності деградованих фрагментів ДНК є своєрідними і відображають даний фізіологічний стан організму, передуючи процесу апоптозу, тобто у тварин з діабетом спостерігається стимуляція апоптозу в порівнянні з контролем.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Щури, підшлункова залоза, апоптоз, цукровий діабет, ДНК.
Класифікатор: Q Наука > QP Фізіологія
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Ганна Федорович
Дата подачі: 08 Квіт 2014 10:08
Оновлення: 15 Серп 2015 06:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10810
ДСТУ 8302:2015: Тижненко Т. В., Почерняєв А. К., Опалейко Ю. А. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИХ СПОЛУК З 1,3-ДІАЗАФРАГМЕНТАМИ НА ІНТЕНСИВНІСТЬ АПОПТОТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ПІДШЛУНКОВІЙ ЗАЛОЗІ ЩУРІВ З ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИМ ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ 2 ТИПУ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. 2014.. С. 292–293.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу