Прокопенко С. Г. (2014) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 528–531.
С._Г._Прокопенко.pdf
Завантажити (346kB) | Preview
Анотація
Активізації пізнавальної діяльності студентів: з одного боку, це якісний рівень діяльності студента, якому притаманна певна система ознак (самодетермінованих проявів активності); з іншого – це цілеспрямоване керування процесом пізнання студентів шляхом створення оптимальних психолого-педагогічних умов, підпорядковане меті професійної підготовки, яке направлене на формування внутрішніх мотивів та цілей пізнавальної діяльності; ефективне засвоєння нових знань і здобуття навичок їх практичного застосування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Пізнавальна діяльность студентів,самодетерміновані прояви активності,психолого-педагогічні умови, професійна підготовка, мотиви та цілі пізнавальної діяльності, знання, навички. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | Ганна Федорович |
Дата подачі: | 09 Квіт 2014 10:46 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10937 |
ДСТУ 8302:2015: | Прокопенко С. Г. АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. 2014.. С. 528–531. |