Шанскова Т. І. (2013) Розвиток особистості дорослих у процесі навчання в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілю. Нові технології навчання: Наук.-метод. збірник. № 79. С. 108–113.
Preview
5.pdf
Завантажити (444kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано соціально-психологічні особливості дорослих, які необхідно враховувати у процесі післядипломного навчання в умовах здобуття другої вищої освіти; подано результати досліджень радянських психологів щодо особливостей розвитку психіки дорослих у процесі навчання та сучасні вимоги до організації навчального процесу дорослих відповідно концепції неперервного навчання особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | нерівномірність розвитку особистості дорослого, дорослий учень, інтелект зрілої особистості, акмеологія, глобальна зрілість, андрагог. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 23 Квіт 2014 11:43 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11032 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Розвиток особистості дорослих у процесі навчання в умовах другої вищої освіти гуманітарного профілю. Нові технології навчання: Наук.-метод. збірник. 2013. № 79. С. 108–113. |