Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі

Задорожна І. П. (2014) Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 63–68. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (303kB) | Preview

Анотація

У статті запропоновано методику формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в
письмі, обгрунтовано доцільність використання інтегрованого підходу до навчання письма, який
поєднує риси текстового, жанрового та процесуального; обгрунтовано етапи навчання студентів
створення текстів різних жанрів; запропоновано типи та види вправ, які доцільно використовувати на
цих етапах; визначено можливості самостійної роботи у формуванні у майбутніх учителів англомовної
компетентності в письмі залежно від року навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вправи, етапи, компетентність у письмі, майбутні вчителі, текст.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 05:47
Оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11079
ДСТУ 8302:2015: Задорожна І. П. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 63–68.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу