Задорожна І. П. (2014) Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 63–68. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (303kB) | Preview
Анотація
У статті запропоновано методику формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в
письмі, обгрунтовано доцільність використання інтегрованого підходу до навчання письма, який
поєднує риси текстового, жанрового та процесуального; обгрунтовано етапи навчання студентів
створення текстів різних жанрів; запропоновано типи та види вправ, які доцільно використовувати на
цих етапах; визначено можливості самостійної роботи у формуванні у майбутніх учителів англомовної
компетентності в письмі залежно від року навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вправи, етапи, компетентність у письмі, майбутні вчителі, текст. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 05:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11079 |
ДСТУ 8302:2015: | Задорожна І. П. Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 63–68. |