Біденко Л. В. (2014) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 84–87. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (271kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних
умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено
ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у
пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору
провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників
майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час
сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вища школа, пізнавальний процес, лінгвокогнітивні уміння, увага, сприймання, пам'ять, мислення, інформатизація навчального процесу вищої школи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 07:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11084 |
ДСТУ 8302:2015: | Біденко Л. В. РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 84–87. |