Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ

Біденко Л. В. (2014) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 84–87. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (271kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних
умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено
ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у
пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору
провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників
майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час
сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вища школа, пізнавальний процес, лінгвокогнітивні уміння, увага, сприймання, пам'ять, мислення, інформатизація навчального процесу вищої школи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 07:08
Оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11084
ДСТУ 8302:2015: Біденко Л. В. РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 84–87.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу