Топачевський С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 202–205. ISSN 2076-6173.
40.pdf
Завантажити (290kB) | Preview
Анотація
У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної
реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей
призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш
інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних
текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для
англомовних рекламних текстів типи цих моделей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | семантично активні моделі, структурна надлишковість речення, англомовна реклама. |
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 12:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11115 |
ДСТУ 8302:2015: | Топачевський С. К. СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 202–205. |