Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ

Топачевський С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 202–205. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 40.pdf]
Preview
Текст
40.pdf

Завантажити (290kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної
реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей
призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш
інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних
текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для
англомовних рекламних текстів типи цих моделей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: семантично активні моделі, структурна надлишковість речення, англомовна реклама.
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 12:15
Оновлення: 15 Серп 2015 06:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11115
ДСТУ 8302:2015: Топачевський С. К. СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 202–205.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу