Маліновська Т. В. (2002) Виразне читання у підготовці студентів-філологів. Взаємозв’язки української і зарубіжної літератури в шкільному курсі: Метод. посібник для студ. вищих навч. закл. філолог. спец.. С. 108–111.
Preview
Взаємозвяз_СТАТТЯ.pdf
Завантажити (276kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається виразне читання як засіб втілення в усному мовленні ідей і почуттів, виражених автором твору. Воно передбачає знаходження таких особливостей в самому звучанні тексту, які правдиво і переконливо передають задум письменника і відкривають його слухачам.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 17 Черв 2014 06:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11568 |