Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні

Пойта І. О. (2011) Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука й економіка. Т. 4, № 24. С. 162–164.

[thumbnail of Копия Стаття_ПРИНЦИПИ_ФОРМУВАННЯ_ТА_РОЗВИТКУ_РИНКУ_ПОСЛУГ_В_УКРАЇНІ.pdf]
Preview
Текст
Копия Стаття_ПРИНЦИПИ_ФОРМУВАННЯ_ТА_РОЗВИТКУ_РИНКУ_ПОСЛУГ_В_УКРАЇНІ.pdf

Завантажити (323kB) | Preview

Анотація

В статті розкрито основні положення формування та розвитку ринку послуг в Україні. Виявлено основні відмінності між товарами і послугами та проведений аналіз динаміки їх розвитку. Проаналізовано особливості функціонування та визначено основні тенденції змін в сфері послуг.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: послуга, ринок послуг, життєвий рівень, попит, державний сектор, доходи населення, зайнятість, інвестиції, національний ринок.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 17 Черв 2014 08:49
Оновлення: 15 Серп 2015 06:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11636
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О. Принципи формування та розвитку ринку послуг в Україні. Наука й економіка. 2011. Т. 4, № 24. С. 162–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу