Мазко О. П. (2013) Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 5. С. 110–115.
Preview
Модель формування КПВ майбутнього вчителя ІМ.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто модель формування культури педагогічної взаємодії у процесі вивчення фахових дисциплін як спроба вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. Запропоновано структурно-функціональну модель у вигляді взаємопов’язаних елементів: мети, завдань, методологічних підходів і принципів, структурних та функціональних компонентів, змісту, форм, методів, результату, критеріїв, показників та рівнів сформованості культури педагогічної взаємодії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | культура педагогічної взаємодії, вчитель іноземної мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 17 Черв 2014 09:53 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11646 |
ДСТУ 8302:2015: | Мазко О. П. Модель формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 5. С. 110–115. |