Алексейчук О. (2014) НАБІР ЗАСОБІВ ПРОМОУШН ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. С. 87–89.
Preview
Тези_Алексійчук_2.pdf
Завантажити (351kB) | Preview
Анотація
Стимулювання збуту, стимулювання продажу (англ. sales
promotion, сейлз промоушн - просування продажів) - це вид маркетингових комунікацій, що
позначає комплекс заходів щодо просування продажів по всьому маршруту руху товару - від
виробника через канали збуту до споживача - з метою прискорення збуту товарів. В основі
даних заходів - короткострокове збільшення продажу шляхом надання покупцеві певної
вигоди
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 25 Черв 2014 12:31 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11820 |