Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ

Гончаренко Н. (2014) МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції.. С. 18–20.

[thumbnail of тези_Гончаренко.pdf]
Preview
Текст
тези_Гончаренко.pdf

Завантажити (207kB) | Preview

Анотація

Сучасний період становлення ринкових відносин в Україні характеризується адаптацією
законодавства до вимог і умов європейського співтовариства. Це зумовлює необхідність
забезпечення дієвого контролю за наданням якісних послуг. Коли підприємство невелике за
розміром, то його менеджери знаходяться досить близько до всіх видів діяльності. Але чим
більшою стає організація, тим в більшій мірі менеджери віддаляються від кожного виду
діяльності і тим складніше їм персонально спостерігати за тим, що відбувається. Виникає
потреба у створенні формальної системи контролю, яка складається з певних видів та
відповідних методів контролю.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Черв 2014 08:12
Оновлення: 15 Серп 2015 07:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11826
ДСТУ 8302:2015: Гончаренко Н. МЕТОДИКИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПОСЛУГ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. 2014.. С. 18–20.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу