Кащук К. М. (2012) ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ. Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок.. С. 67–68.
17.pdf
Завантажити (219kB) | Preview
Анотація
інноваційної моделі економічного зростання особливу увагу привертає той факт, що в останні
десятиліття в Україні кількість спеціалізованих організацій, які займаються науково-дослідною
діяльність постійно скорочувалось. Так, в Житомирській області за період з 2000 по 2010 роки
кількість науково-дослідних організацій та установ скоротилася на 35,7%, тобто більш як на
третину. За цих умов значно зростає роль вузівських інновацій. Традиційна проблема реалізації
вузівських інновацій була пов’язана з певною віддаленістю інноваційної діяльності вузівської
науки від практики, на відміну від галузевих науково-дослідних установ. В той же час світовий
досвід показує, що саме навколо університетських комплексів формується малі інноваційні
підприємства, які по суті й визначають напрям технологічного розвитку економіки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Наталія Юріївна Бальчук |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11926 |
ДСТУ 8302:2015: | Кащук К. М. ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ. Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. 2012.. С. 67–68. |