Коновальчук І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей. С. 119–125.
Preview
Коновальчук І.І.Ялта Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах..pdf
Завантажити (301kB) | Preview
Анотація
У статті розкриті основні положення застосування проектного підходу в організації інноваційних освітніх процесів. Проектування виступає універсальним способом переводу інноваційних теоретичних моделей на рівень практичної реалізації нововведень у загальноосвітніх навчальних закладах.
Проектний підхід характеризується чіткою спрямованістю на виявлення і досягнення тих необхідних змін у цілях, структурі й функціях педагогічної системи, що надають їй інноваційних властивостей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інновація, проектний підхід, проектування, проект, технологія проектування, реалізація інновацій. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Серп 2014 12:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12121 |