Коновальчук І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка... С. 85–88.
Preview
Стаття Коновальчук Ів. Франківськ Сутність і структура інноваційної компетентності педагога ЗНЗ.pdf
Завантажити (302kB) | Preview
Анотація
Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності
педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює
цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної,
технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної
компетентностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Серп 2014 13:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. 2011.. С. 85–88. |