Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка... С. 85–88.

[thumbnail of Стаття Коновальчук Ів. Франківськ Сутність і структура інноваційної компетентності педагога ЗНЗ.pdf]
Preview
Текст
Стаття Коновальчук Ів. Франківськ Сутність і структура інноваційної компетентності педагога ЗНЗ.pdf

Завантажити (302kB) | Preview

Анотація

Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності
педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює
цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної,
технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної
компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 20 Серп 2014 13:15
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. 2011.. С. 85–88.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу