Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій

Коновальчук І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал.. № 4(22). С. 24–31.

[thumbnail of Стаття Суми Коновальчук І.І.  Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій.pdf]
Preview
Текст
Стаття Суми Коновальчук І.І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій.pdf

Завантажити (305kB) | Preview

Анотація

У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення
експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою
прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному
навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і
технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до
реалізації обраного нововведення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 20 Серп 2014 13:16
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126
ДСТУ 8302:2015: Коновальчук І. І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал.. 2012. № 4(22). С. 24–31.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу