Коновальчук І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал.. № 4(22). С. 24–31.
Preview
Стаття Суми Коновальчук І.І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій.pdf
Завантажити (305kB) | Preview
Анотація
У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення
експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою
прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному
навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і
технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до
реалізації обраного нововведення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Серп 2014 13:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал.. 2012. № 4(22). С. 24–31. |