Сушкевич Тетяна (2013) "Поліфонія" у тексті роману "Кохання в стилі бароко" В. Даниленка. Житомирські літературознавчі студії. Випуск 7. Матеріали конференції «Поліфонія української літератури» з нагоди ювілею В. Т. Чайковської. № 7. С. 77–82. ISSN 2305-5898.
Preview
Сушкевич.pdf
Завантажити (150kB) | Preview
Анотація
У статті на основі концепції Р. Барта про структуру міфу з’ясовується,
що структура роману В. Даниленка «Кохання в стилі бароко» – це
взаємозв’язок подвійного обрамлення, концептів-подій, котрі його
наповнюють, і значення (межа між міфом і життям), що виникає внаслідок
деформації смислу концептів у формі обрамлення. Констатується, що
виявлені композиційні особливості досліджуваного тексту спричинюють його
жанрову поліфонію.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN0441 Історія літератури |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Олена Олександрівна Юрчук |
Дата подачі: | 02 Вер 2014 12:51 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12160 |
ДСТУ 8302:2015: | Сушкевич Тетяна "Поліфонія" у тексті роману "Кохання в стилі бароко" В. Даниленка. Житомирські літературознавчі студії. Випуск 7. Матеріали конференції «Поліфонія української літератури» з нагоди ювілею В. Т. Чайковської. 2013. № 7. С. 77–82. |