Астрахан Н. І. (2013) Поліфонія літературного твору: теоретичний аспект. Житомирські літературознавчі студії. № 7. С. 175–183. ISSN 2305-5898.
Preview
Астрахан.pdf
Завантажити (187kB) | Preview
Анотація
Введений М. М. Бахтіним термін «поліфонія», що репрезентує
діалогічну концепцію синтетичного знання про людину та світ, застосовується
у статті щодо теорії літературного твору. На прикладі теоретичних моделей
літературного твору, запропонованих Р. Інгарденом та В. І. Тюпою,
акцентується поліфонічна неоднорідність рівнів, які можна аналітично
виділити у літературному творі. Літературний твір розглядається як діалогічно
відкрите естетичне звершення, яке проявляє смисл цілісного буття через
відтворення у слові буттєвої поліфонії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN0441 Історія літератури |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Олена Олександрівна Юрчук |
Дата подачі: | 03 Вер 2014 07:18 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 16:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12172 |
ДСТУ 8302:2015: | Астрахан Н. І. Поліфонія літературного твору: теоретичний аспект. Житомирські літературознавчі студії. 2013. № 7. С. 175–183. |