Гончаренко Н. В. (2014) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ). Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
aref_Гончаренко.doc
Завантажити (183kB)
Анотація
У дисертації наведено теоретичне узагальнення і новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання – розкриття організаційно-педагогічних основ викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття.
Здійснено порівняльний аналіз навчальних програм та висвітлено процес пошуку раціональних методів навчання іноземних мов у реальних гімназіях та училищах досліджуваного періоду; схарактеризовано забезпечення процесу викладання іноземних мов у реальних навчальних закладах підручниками та посібниками.
Удосконалено та розширено наукові уявлення про реформи і контрреформи у розвитку реального напряму вітчизняної освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття; історію створення нормативних документів, що регулювали діяльність реальних гімназій і училищ як закладів середньої освіти.
До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі матеріали, історичні факти щодо розвитку реального напряму вітчизняної освіти другої половини ХІХ – початку ХХ століття.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | розвиток реального напряму вітчизняної освіти, організаційно-педагогічні основи викладання іноземних мов, навчальні програми, методи навчання іноземних мов, реальні гімназії, реальні училища. |
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 09 Вер 2014 15:44 |
| Оновлення: | 09 Вер 2014 15:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12454 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гончаренко Н. В. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РЕАЛЬНОГО НАПРЯМУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) . Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014. |


