Карпенко Є. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..
![aref_Карпенко.doc [thumbnail of aref_Карпенко.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
aref_Карпенко.doc
Завантажити (231kB)
Анотація
У роботі здійснено дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь; уточнено базові поняття дослідження; представлено авторське бачення типології інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов.
Обґрунтовано, що ефективне формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки можливе за наявності комплексу педагогічних умов: психолого-педагогічних, методичних, організаційних, технологічних.
У дослідженні представлено модель формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Доведено, що впровадження в практику навчально-виховного процесу вищої школи моделі формування інформаційно-аналітичних умінь та забезпечення визначеного комплексу педагогічних умов сприяло підвищенню рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фахова підготовка майбутніх учителів, інформаційно-аналітичні уміння, педагогічні умови, модель формування інформаційно-аналітичних умінь |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Вер 2014 13:17 |
Оновлення: | 09 Вер 2014 13:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12459 |
ДСТУ 8302:2015: | Карпенко Є. М. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014.. |