Загурська І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 36–41. ISSN 2311-8466.
Zagurska.pdf
Завантажити (504kB) | Preview
Анотація
У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших;
страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | моральнісно-емоційний рівень самооцінки, рефлексія, шкільна адаптація |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 30 Жовт 2014 16:58 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13440 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 36–41. |