Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації

Загурська І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 36–41. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Zagurska.pdf]
Preview
Текст
Zagurska.pdf

Завантажити (504kB) | Preview

Анотація

У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших;
страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: моральнісно-емоційний рівень самооцінки, рефлексія, шкільна адаптація
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 30 Жовт 2014 16:58
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13440
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 36–41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу