Майстренко Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 177–183. ISSN 2311-8466.
Majstrenko_2014.pdf
Завантажити (325kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 21:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13663 |