Тичина І. М. (2014) Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 202–206. ISSN 2311-8466.
Tychyna_2014.pdf
Завантажити (217kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються особливості рефлексії розвитку професійних здібностей випускників вишів на ситуаційно-ціннісному і суб‘єктно-ціннісному рівні регуляції професійної переорієнтації. Виявлено, що однією із суттєвих відмінностей окреслених рівнів регуляції є усвідомлення випускниками із суб‘єктно-ціннісним рівнем регуляції творчих здібностей як внутрішніх регуляційних ресурсів саморозвитку у процесі зміни професії. Показано, що оптимальний повторний вибір професії характеризується узгодженістю регуляторних вимог професійної діяльності з особливостями саморегуляції випускників вишів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна переорієнтація, ціннісна регуляція професійної переорієнтації, творчі здібності, повторний професійний вибір |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 05 Лист 2014 21:46 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13666 |
ДСТУ 8302:2015: | Тичина І. М. Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 202–206. |