Мачушник О. Л. (2014) Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. № 5(122). С. 248–254. ISSN 2311-8466.
Machushnik_2014.pdf
Завантажити (319kB) | Preview
Анотація
Метою дослідження був пошук чинників розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів. У дослідженні емпірично вивчалися аспекти зв‘язку інтересу до професії та рівня розвитку пізнавальної активності.
В результаті проведеного дослідження виявлено зв‘язок між інтересом до професії та пізнавальною активністю студентів, показником якої є, зокрема, рівень їх успішності. Досліджено, що впевнені у правильному виборі професійного шляху студенти в цілому більш відповідально ставляться до навчання та опановування професійними навичками, є більш активними та самостійними у пошуку необхідної для навчання інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтерес, ставлення, професійні мотиви, пізнавальна активність, майбутні психологи |
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 08 Лист 2014 19:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13788 |
ДСТУ 8302:2015: | Мачушник О. Л. Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України. 2014. № 5(122). С. 248–254. |