Башманівський О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук. Т. 12, № 1. С. 98–103.
Preview
Башманівський.pdf
Завантажити (330kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови |
Класифікатор: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач: | Я.В. Величенко |
Дата подачі: | 24 Лист 2014 13:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125 |
ДСТУ 8302:2015: | Башманівський О. Л. Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.. Методичний пошук. 2014. Т. 12, № 1. С. 98–103. |